tirsdag 1. november 2011

Flere pakker fra Iherb!! Woohoo!! :)

 Da jeg kom tilbake fra ferie var det kommet hele 4 pakker til meg fra Iherb!! Gledet meg villt til å åpne dem, og her er innholdet! Så nå kan jeg virkelig eksperimentere på kjøkkenet! :) Woohoo!!


I denne pakken er det Mandelmel, Yacon Slices, Shirataki Miracle Noodles Angel hair og Himalaya Salt. Yacon inneholder inulin, antioksidanter og er prebiotisk, shirataki er pasta med null kalorier og null karbohydrater (!!).


I denne pakken er det Pomegranate powder (granateple pulver), Mesquite powder og Lechitin powder. Granateple inneholder antioksidanter, c-vitamin og potassium, Mesquite inneholder aminosyren lysine, og kalsium, magnesium, zink og jern.

 I denne pakken er det Camu camu, Xantham Gum, T.V.P, Sweet Cacao nibs og Baking Powder. Camu camu inneholder 30-60 ganger mer c-vitamin enn appelsin (!!), antioksidanter og aminosyrer, Xantham Gum brukes bl.a til å gjøre mat tykkere i konsistensen, TVP er sojaprotein som  ikke inneholder fett, men inneholder bl.a fiber, jern og magnesium og sweet cacao nibs inneholder bl.a masse antioksidanter og magnesium.


I denne siste pakken er det Nustevia pulver, Goldenberries, Shirataki Miracle Noodles Rice og Ella's Kitchen til baby. Stevia pulver er sunn søtning med null kalorier, goldenberries er rik på antioksidanter, vitamin a og fiber, shirataki ris er ris helt uten kalorier eller karbohydrater (wow!!).



Og i alle pakkene en bestiller følger det med en free sample, bl.a kakao, kaffe, baby såpe, shampoo og krem.

Ny på Iherb? Bruk koden GEX259 når du bestiller første gang og få 5 dollar i rabatt:)

2 kommentarer:

  1. Så gøy med pakker:)) kan du ikke kikke på min blogg også da? :)

    SvarSlett
  2. Ja, veldig gøy!! :D Kikke på bloggen din gjør jeg gjerne vettu;)

    SvarSlett

Thank you for your lovely comments! They are very much appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...