mandag 24. oktober 2011

Nydelig raw jordbær shake !!

Inspirert av gårsdagens sjoko-shake, tenkte jeg at jeg ville prøve meg på å lage en jordbær shake! Og gjett om den ble GOD!!;)

Her er den:
1 1/2 frossen banan
1 1/2 - 2 dl jordbær (frossen)
2 ss hampfrø
1-2 ss kokosolje
3-5 ss sunn søtning (jeg brukte 2 ss agave, 1/2 ts stevia pulver, 1 ss sukrin)
1 ts vaniljepulver
1 klype himalayasalt
rismelk til passe konsistens
Gojibær som pynt på toppen


Ha banan og jordbær i blenderen og dekk nesten med rismelk. Ha i resten av ingrediensene, blend. Ha i mer rismelk til konsistensen blir passe tykk og kremete, og smak til med evt. mer søtt.
Tenk at noe så godt er sunt!! :D

2 kommentarer:

  1. Den så god ut, lagde en igår jeg og, med rismelk, men min be veldig rosa da...

    SvarSlett
  2. Takk, den var veldig god:) Ja, den blir ganske knæsj rosa:p Hva hadde du i din?

    SvarSlett

Thank you for your lovely comments! They are very much appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...