fredag 17. februar 2012

Bryllupskort

Jeg har blitt bedt i bryllup til ei venninne og jeg hadde lyst til å lage et kort til brudeparet:) De gifter seg i mars! Jeg syns alltid det er så kjekt med bryllup, litt håpløs romantisk ja:p og så er det jo så mye fint en kan lage.
I wanted to make a weddingcard for a friend of mine who is getting married soon. I love making things for weddings :)


Jeg har brukt tekststempel fra Kreativ Hobby, Kirken er fra Magnolia og brudeparet er fra Panduro Hobby. Jeg har fargelagt motivene med Promarkers. Blomstene er fra WOC.


Sommerfuglpunchen er fra EK success og heart dies er fra Nellie Snellen! Digger disse punchene/diesene! Kartong, mønsterark er fra litt forskjellige utgivere, og båndene og perlene husker jeg dessverre ikke i farta hvor jeg har fått tak i.
I love the punches and dies from EK Success and Nellie Snellen!!


På Charm-en står det: "Made with Love".
Nedenfor ser dere baksiden av kortet, dette tekststempelet er også fra Kreativ Hobby.
The stamp on the back of the card says: "Faith, Hope and Love".


Jeg vil legge dette kortet til disse utfordringene:
I want to enter these challenges:
By the Cute and Girly: February - Love is in the air
Creatalicious Challenges: Challenge 31# All about Lace
Stamptacular Sunday Challenge: Challenge 151# Pearls and Lace!

8 kommentarer:

  1. This is so lovely! Thanks for joining us at stamptacular sunday and I wish you luck on the challenge. Hope we see you soon again at stamptacular.

    Hugs,
    Heleen

    SvarSlett
  2. Så koselig kort:)
    Forstår ikke hvordan du klarer å få det til...
    Er det du som lager de motivene, eller kjøper de de helt ferdig ?
    Kjempe fint:)

    Ønsker dere en god helg!!!

    SvarSlett
  3. Such a beautiful card! To start with I thought it was a mini album! beautiful layout you have there :) Thank you for playing with us at BTC&G and good luck! X

    SvarSlett
  4. Beautiful wedding card, love your laced heart. Thanks for joining us at Creatalicious for our Lace challenge
    Louise

    SvarSlett
  5. Flott kort! Lekkert med kirken og brudeparet foran :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar i Kreativ Hobby sin utfordring!

    SvarSlett
  7. Dette likte jeg kjempegodt. Nydelig rosa bryllupskort med flotte effeker ved bruk av pop ups. Tusen takk for at du deltar hos By The Cute and Girly og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned. Klem Bettina

    SvarSlett
  8. GORGEOUS,love the fabulous images!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
    xx

    SvarSlett

Thank you for your lovely comments! They are very much appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...