onsdag 15. februar 2012

Enda ett sjokolade-eske kort

Dette sjokoladekortet har jeg laget til min kjære mor på Morsdagen.
This card is for my mother on Mother's Day.




Jeg har brukt border punch fra Martha Stewart og floral punch fra Nellie Snellen. Blomstene er fra WOC. Motivet er fargelagt med Promarkers og er Tilda som vil ha en klem:)


Sjokoladen er Melkehjerter fra Freia.


Jeg vil legge denne til disse utfordringene:
CLP Challenges: Sketch Challenge 44
Deep Ocean Challenge Blog: Challenge 19# Pink and brown
Papirdokkene: Vi viser kjærlighet

PS: Var visst litt for kjapp med å ta bilder av kortet:p jeg så etterpå at jeg ikke hadde fargelagt hårstrikkene til Tilda:p Jeg skylder på ammetåka, hehe.. Så har jeg putta på noen hjerter i to av hjørnene. Det øverste bildet er det som er det ferdige kortet:)
The first picture is the finished card, I was a little too fast in taking pictures of the card and realised afterwards that I had forgotten to colour Tilda's Hair pins(?) :p and I have added some hearts as well:)

8 kommentarer:

  1. What lovely project,Renate!

    Thanks for playing along with us at Deep Ocean this fortnight.

    Hugs, Franz.

    SvarSlett
  2. Du er flink:)
    hvor lang tid bruker du på et sånt kort?
    Kjempe fint det til mannen din også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Jeg bruker hvertfall 1 time eller 2 på å lage eske-kort, lenger tid på eksplosjonsboksen, men jeg liker å sitte å dille med sånt så tida flyr av gårde da:)

      Slett
  3. Koselig pyntet eske, Tilda er jo bare så søt :) Sikkert en glad mottaker her :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  4. Heldig er den som får dette.
    Et vakkert bidrag fra deg til Papirdokkenes utfordring. Takk for at du deltar og lykke til.

    Angella

    SvarSlett
  5. Such a nice work Renate. :-)
    Thanks for joining us at Deep Ocean this forthnight
    Hugs
    Cinzia

    SvarSlett
  6. Who cute is this card?! So so Sweet! Thanks for sharing your take on the CLP Sketch this month.

    Hugs and Love.

    SvarSlett
  7. This is darling!!! What a sweet project, love that image and great details!! Thanks for sharing with us at CLP this month!!!
    hugs, stephanne

    SvarSlett

Thank you for your lovely comments! They are very much appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...