søndag 26. februar 2012

Nugget box/liten sjokolade-eske

God søndag:)
Dette er en liten sjokolade-eske der det er plass til 3-4 små rektangulære sjokolader. Jeg fant tutorialen her. Et perfekt kort til en kjær sjokolademums:) Jeg fikk inspirasjonen til denne bl.a fra februarutfordringsbildet hos Heidis Hobbystuggu, og CraftyJC der utfordringen var Valentine i utradisjonelle farger. 

Happy Sunday:)
This is a chocolate box where there is room for 3-4 small rectangular chocolates. I found the tutorial here. A perfect little card for a dear chocoholic:) I found inspiration at the challenges at Heidis Hobbystuggu og Crafty JC, amongst other. Maybe the theme can be "The love for chocolate", lol..


Mønsterpapiret er fra Heartfelt Design. Jeg har brukt Nellie Snellen floral punch og NS heart dies MFD022. Lurer på om de små hjertene er fra Kort og Godt, men jeg skal ikke si det sikkert. Blomstene er fra WOC. Jeg har pyntet blomstene med Stickles Waterfall. Stemplet er fra Kreativ Hobby.

The blue paper are from Heartfelt Design. I have used NS floral punch og NS heart dies MFD022. The flowers are from WOC, and I have decorated them with Stickles Waterfall. I love these flowers! The stamp says "Real pleasure you find in a box of chocolate".



Her ser du også bunnen av esken. Også denne har jeg pynta med NS heart dies MFD022 og samme mønsterpapir.   De svanene er så søte! Jeg gjorde pyntingen av bunnen veldig enkel, det skal tross alt være plass til sjokolade;)  

Here you also see the bottom of the box. I think these swans are so cute! Also they from NS MFD022. I wanted to keep the bottom simple so there is room for the chocolates:)


Jeg har puttet oppi chupa chup karameller med sjokoladekjerne! Så nå ser dere ca hvor liten/stor esken er.
Here you see how small the box really is, with little chocolatefilled chupa chup caramels:)


Jeg vil gjerne delta i disse utfordringene:
I would like to enter these challenges please:

By the Cute and Girly: Love is in the air
The Pink Elephant: TPE 136 Print it
Cutie Pie Challenge: Flower power

12 kommentarer:

  1. Beautiful project!! Love the blue and all the great detail. Thanks so much for playing along with us at The Pink Elephant this week!!
    ~Sheri

    SvarSlett
  2. I love your box! It's so pretty. Thank you for sharing it with us at Cutie Pie's. Woo x

    SvarSlett
  3. Beautiful box! really pretty! Thank you for playing with us at BTC&G and good luck! X

    SvarSlett
  4. Nydelig eske, tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu!

    SvarSlett
  5. Thank you so much for your kind comments on my blog. Your box is just gorgeous. A new follower.xxx

    SvarSlett
  6. This is really beautiful and clever! Love your colours and flowers. Thanks for playing along with us at Frosted Designs!

    SvarSlett
  7. What a lovely gift for someone special! Just beautiful!
    Thanks for playing along at frosted designs!

    SvarSlett
  8. Så fin eske, skjønner ikke at du får det til, er du med i en konkurranse? Og hvor får du kjøpt de sjokoladene da? De så gode ut :-)

    Jeg brukte en pakke kjøttdeig, en chilli, tre hvitløk feed, en rødløk, (resten står på linken på pai-innlegget).
    Deigen må du bare prøve deg frem, trenger mer enn oppskriften sier i den formen jeg har...

    SvarSlett
  9. For en nydelig designet sjokoladeeske. Liker godt de utradisjonelle fargene. Tusen takk for at du deltar hos By The Cute and Girly og lykke til. Håper du blir med oss igjen neste måned. Klem Bettina xx

    SvarSlett
  10. Beautiful box! I love the flowers, hearts and details! I hope you'll join us again at Frosted Designs!

    SvarSlett
  11. Oi denne vil jeg ha.... :) Herlig.. tusen takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu og håper å se deg i mars også..

    Klem LindaSS

    SvarSlett
  12. Bare meg igjen;) Synes fortsatt esken din er nydelig. Tusen takk for at du deltar hos Cutie Pie og lykke til. Håper du blir med på en ny utfordring på mandag. Klem Bettina xx

    SvarSlett

Thank you for your lovely comments! They are very much appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...