tirsdag 13. desember 2011

Nå er det jul igjen... :)

Idag har jeg laget mitt første julekort for året. Og selvfølgelig måtte jeg lage ett med Tilda;) Jeg digger henne, hun er så søt! Jeg har brukt 3 stempler fra Magnolia, ett tekststempel fra Kreativ Hobby, halvperler fra Papirgleder, og kartong og mønsterark tror jeg er fra pandurohobby, men det skal jeg ikke si for sikkert. Jeg har fargelagt stemplene med Promarkers.


Jeg legger dette kortet til desember utfordringen hos Kreativ Hobby : Nå er det jul igjen.. http://kreativhobby.blogspot.com


2 kommentarer:

  1. Så flott julekort. Takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Hobby. Klem Anne Bente

    SvarSlett
  2. Koselig julekort i flotte farger! Takk for at du deltat i utfordringen til Kreativ Hobby!

    SvarSlett

Thank you for your lovely comments! They are very much appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...